שירותי אבטחה וניקיון לבתי אבות

בתי אבות הינם נושא רגיש. זהו המקום בו אנו מפקידים את היקרים שלנו בידי אנשי מקצוע לעת זקנה, זאת היות והם דורשים טיפול צמוד. על כן, חובה  שיהיו בבתי אבות שירותים שונים שיהיו בהם בכדי לוודא שלקשישים יהיה את הטוב ביותר.

שירותי סיעוד – שיהיה מי שידאג לקשישים

השירות העיקרי אשר מציע בית אבות הוא שירותי סיעוד לקשישים. בלי עובדי סיעוד לא יוכל להתקיים בית האבות. חשוב לוודא שלקשישים יהיו כלל שירותי הסיעוד הנדרשים לצורך קיום שגרת חיים תקינה ונעימה עבורם. שירותי הסיעוד צריכים לכלול צוות אחים ואחיות מוסמך, רופאים מקצועיים לגיל השלישי, סייעני רפואה מוסמכים. אנשי צוות הסיעוד לא רק שצריכים שיהיו מוסמכים, אלא גם חשוב שידעו לתקשר עם הקשישים על מנת להבין את הצרכים והבעיות שלהם, וכן שיהיו אדיבים ונעימים עבורם. היות והיו מקרי התעללות של צוותי סיעוד בקשישים, מומלץ להתקין מצלמות אבטחה, כך שקרובי המשפחה של הקשישים יוכלו לפקח על צוותי הסיעוד ולדאוג שהקרובים שלהם מקבלים את מה שהם צריכים. מצלמות כאלה יספקו את השקט הנפשי שלהם.

אבטחה לביטחון של כולם

התקנת מצלמות אבטחה אינה מיועדת רק לצורך פיקוח על הצוות, אלא גם לצורך שמירה על כלל העובדים והשוהים בבית האבות. בתי אבות הינם אזור פגיע ובעל אוכלוסייה רגישה, על כן חשוב לוודא שיש שירותי אבטחה. מומלץ שבכל בית אבות תהיה חברת אבטחה אשר תדאג למאבטחים לאורך כל שעות היממה. המאבטחים ישמרו מפני פריצות ופגיעות אפשריות באוכלוסייה הרגישה, וכן יסיירו וימנעו מקרי אסון במידת הצורך.

 שירותי ניקיון לשמירת ההיגיינה

היות ומדובר באוכלוסייה כל כך רגישה מבחינה בריאותית, הקשישים עלולים לחלות בצורה מהירה. על כן, יש להגן עליהם ככל הניתן מפני חיידקים ומזהמים שונים. זאת בעיקר היות ואוכלוסיית הגיל השלישי גם נוטה לחלות בצורה תדירה יותר מבני גילאים צעירים יותר. כמו כן, היות וישנו צורך בטיפולים רפואיים רבים, ישנו ציוד רפואי רב אשר נמצא באזור ויש לוודא סטריליזציה וחילוף מתמיד שלו. על כן שירותי ניקיון הינם שירותים הכרחיים לצורך ניהול תקין של בית אבות. מומלץ לשכור חברת ניקיון אשר תדאג לנקות בכל יום את מגורי בית האבות. כמו כן, כדאי שאנשי חברת הניקיון יהיו זמינים לא רק לניקיון של פעם ביום, אלא גם למפגעי לכלוך נוספים שהם נפוצים יותר במקומות כמו בתי אבות.

 שיהיה לקשישים מה לאכול

שירותי ניקיון ושירותי אבטחה אינם השירותים הנלווים הנוספים ההכרחיים לבתי אבות. חשוב גם שיהיה לקשישים מה לאכול באופן יום יומי. בשל חולשתם והקושי בתפקוד המביא לאובדן העצמאות האישית, מומלץ לדאוג לשירותי הסעדה. כדאי לדאוג שהאוכל יהיה מזין ובריא עבור הקשישים וכן יתאים לצרכים הרפואיים של כל אחד מהם, אך גם שיהיה להם טעים. כדאי אף לשלב מנות נוסטלגיות שיזכירו להם טעם של בית.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *