מדוע חשוב לבצע חיטוי נגד קורונה במקומות סגורים?

וירוס הקורונה Covid-19, נכנס לחיינו בשנה האחרונה וייצר מגפה ברמה עולמית המשפיעה על החיים הן מבחינה בריאותית והן מבחינה כלכלית ועל השגרה היומיומית כולה. כאשר קבוצות הסיכון כגון אנשים מבוגרים, אנשים עם מחלות רקע ועוד, חייבים להישמר במיוחד בשל הקושי להבריא מהנגיף ולצאת ממנו ללא פגע. גם אנשים אשר עובדים במקומות סגורים כגון: בתי אבות, משרדים, מפעלים, קניונים, חנויות וכדומה, נמצאים בסיכון גבוהה להידבק בוירוס הקורונה, זאת מפני שאין דיי אוורור וסירקולציה שיעזרו לשאת את הוירוס ברוח ולמנוע הדבקה וגם בגלל תחלופה גבוהה של אנשים במקומות הללו שאינן מאפשרות להגיע לרמת סטריליזציה בטוחה. זאת בניגוד למקומות פתוחים שיכולים להתאוורר בקלות ולמעשה בכך למנוע מהווירוס להתפשט ולהדביק אנשים נוספים.

חיטוי קורונה לעסקים מוסדות וארגונים - מקצוענים 2000

דרכים למניעת התפשטות של וירוס הקורונה

יחד עם זאת, ישנן כמה דרכים למנוע מוירוס הקורונה להתפשט ולהדביק אנשים במקומות סגורים. אחת מהדרכים היעילות היא לבצע חיטוי קורונה במקומות סגורים באמצעות חברה מקצועית הרשאית לעסוק בתחום זה שעובדת עם חומרי ניקוי וחיטוי מתאימים. למשל בבניין משרדים לא מספיק רק לחבוש מסכה ולשטוף ידיים לעיתיים תקופות, גם מדידת חום בכניסה כפעולת מנע לא תמנע הדבקה, אלו פעולות שיכולות לעזור לאחר החיטוי בכדי למנוע מהנגיף לחדור למבנה פעם נוספת. לעומת זאת חיטוי קפדני נגד וירוס הקורונה ישמיד אותו כליל ולא יישאר לו זכר בתוך המבנה. לכן אם ברצונכם להגן על העובדים שלכם, חשוב שתבצעו חיטוי נגד קורונה.

כיצד חיטוי נגד קורונה מתבצע?

החיטוי מתבצע במקומות בהם וירוס הקורונה יכול להישאר ימים רבים וליצור למעשה הדבקה חוזרת, כגון:

  • פתחי אוורור – חיטוי מערכות האוורור בבניין מונעות מהוירוס למעשה לעבור בין חדרים ומשרדים שונים ולהתפשט בבניין כולו.
  • משטחים שונים – מחקרים הראו כי הוירוס יכול לשהות ימים רבים על משטחים שונים, החל במקלדות ועכבר וכלה בהחתמת שעון נוכחות בעזרת האצבע. גם ידיות הדלתות חייבות לעבור חיטוי קפדני שכן מרבית האנשים נוגעים בהם בידיים חשופות ועלולים להעביר את הנגיף דרכם.
  • במבנה הבניין – הוירוס עלול להישאר גם באוויר למשך זמן מה וכתוצאה מכך להתפשט בבניין כולו באמצעות האנשים המשתמשים בו אם זה באמצעות מעלית, מסדרונות שונים, מדרגות, חדרים וכו'.

הצוות אשר מבצע את החיטוי מגיע בחליפות מיוחדות המגנות עליו מפני הווירוס ומפני חומרי החיטוי השונים. לכן חשוב שבזמן החיטוי לא ישהו בבניין אנשים שהם לא מהצוות ויש להוציא את כל השוהים בבניין החוצה ולהחזירם רק בעת סיום החיטוי לפי הוראות החברה שמבצעת את החיטוי ולפי הזמן שהגדירה. חשוב לציין: חיטוי נגד קורונה במקומות סגורים אינו מרחיק את הוירוס לצמיתות אך חשוב לבצע אותו כל תקופה מסוימת על מנת לוודא שהמקום בו אתם שוהים נשאר סטרילי.

חיטוי נגד קורונה עם מקצוענים 2000

חברת מקצוענים 2000 מציעה חיטוי נגד קורונה במקומות שונים: חיטוי קורונה למפעלים, חיטוי נגד קורונה בשדה התעופה, חיטוי קורונה לעסקים, חיטוי קורונה למשרדים. הצוות המיומן של מקצוענים 2000 מבצעים חיטוי נגד וירוסים וחיידקים שונים באמצעות חומר אנטיבקטריאלי אשר מאושר E.P.A – הרשות להגנת הסביבה בארה"ב לחיטוי יסודי ומקיף כנגד וירוס הקורונה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *